vrijdag 22 juli 2011

Essie's handcraft cuteness: Fabric give-away

Fabric Give-away

Ik dacht; laat ik eens gek doen en een Stoffen Give-away organiseren.
Je maakt kans op een van de twee onderstaande pakketjes met stoffen.

Wat:
Pakket A
6 grote lappen stof, waaronder:
Gekleurde stippen stof, gebloemde stoffen, legerprint stof en een Hollandse stof.

7 linten, waaronder:
Blauw en groen gestipte linten, roze linten, blauw en roze lint met lovertjes en een Hollands lint.

Pakket B
10 kleine lapjes stof, waaronder:
Gekleurde stippen stof, diverse gebloemde stoffen, legerprint stof en een Hollandse stof.

4 linten waaronder:
Roze ruitjes lint, blauw en roze lint met lovertjes, licht blauw lint


 
Hoe:
Je maakt kans op een van de twee pakketten door deze Give-away op je Website, Blog, Facebook, Hyves of Twitter te vermelden. Hoe meer je promoot, hoe meer kans je maakt. Stuur een mailtje naar: info@essies.net met de links naar de vermeldingen. (Anders kan ik niet zien hoe vaak je mee doet en zo heb ik meteen je mail adres, mocht je winnen dan kan ik je op de hoogte stellen.)

Wanneer:
Van 19 t/m 30 juli.
Op 30 juli zullen de twee winnaars bekend gemaakt worden en een mail ontvangen.

Vragen:Mail naar: info@essies.net

Deze Give-away is alleen voor mensen die in Nederland en Belgie wonen.
Sorry this Give-away is only for people living in The Netherlands and Belgium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten