vrijdag 15 juli 2011

Pamperzakje

Totaal uit mijn hoofd gegaan, maar Dinsdag moet ik op babybezoek. Een schooljaar en half heb ik juf Peggy vervangen. In september komt ze terug werken en mag ik de volgende zwangere juf vervangen!
Juf Peggy heeft er nu dus een schat van een baby bij, Mirthe. En op aanvraag geef ik dus een zelfgemaakt cadeautje... Het is een pamperzakje geworden op de manier van Eloleo. En natuurlijk ook ineens een zakdoekhoudertje erbij gemaakt. Nu zat ik te denken dat ik het op een originele manier wil inpakken, dus misschien is de grabbeltas van ZaZoZip een leuk idee...



Nu nog snel een pamperzakje voor mezelf maken... Mijn jongste heeft bijna geen pampers meer nodig, maar dan vind ik wel een andere bestemming voor dit zakje (een doosje kleurpotloden en een klein notaboekje ofzoiets)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten