dinsdag 12 juli 2011

HEEEELLLLPPPP, waar vind ik de tijd????

Er staat zoveel op mijn to do lijstje dat ik niet meer weet wat eerst te doen en dat met 4 kids in huis...
Dan maar eens een overzichtelijk lijstje maken???Zou dat helpen om wat meer orde te scheppen in mijn chaotisch hoofd?

1. Kleedje Gaëlle afwerken
2. Handtasje voor Tante Rijke afwerken
3. sleuteltasje voor mezelf  Weliswaar mislukt....
4. Omkeerbare tas (maar dan vergroot)
5. Pennenzakje
6. Rokje voor Marike
7. Kussen in de vorm van een uil (liefst 2)
8. Grote schooltas
9. Zakdoekhouder
10. mee-neem-notablok-hoesje
11. laptophoes

MMMM misschien toch wat teveel op mijn lijstje staan??????

1 opmerking:

  1. Of misschien nog niet genoeg: nog een klein portemonneeke en een piramidetasje moeten nog op het lijstje

    BeantwoordenVerwijderen