maandag 22 augustus 2011

Natte maandag

De jongste in bed, de oudste (alle mijn oudste, want ze is niet de oudste van het gezin.... Snappen wie snappen kan...) kijkt voor de tiende keer naar de DVD van Alice in Wonderland. Alle het is dus stil in huis. De keuken en de living zijn gepoetst, het avondeten staat klaar en moet enkel worden opgewarmd, dus mag ik met een gerust hart mijn naaimachine bovenhalen.
Had nog wat restjes van de roze stof met witte bloemetjes, net genoeg om een portemonneetje te maken ( na de pennenzakjes is dit mijn nieuwe verslaving). Deze keer met een drukknoopje. Mooi resultaat al zeg ik het zelf.... Helaas wel een naald kapot gekregen op de rits (vraag me niet hoe ik dat gedaan heb, opeens was het gewoon KRAK...)

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk roze tasje! Nu nog wat vinden om erin te kunnen stoppen LOL ;-P
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, dat portefeuilletje! Mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Katja!!
    Sofie: mijn dochter zegt dat het zakje met de drukknop ideaal is voor een labello of lipgloss in te steken, zo hoef ik niet steeds heel mijn handtas ondersteboven te halen!!!! Goed idee dus

    BeantwoordenVerwijderen