donderdag 18 augustus 2011

Voor de papa

Na een weekje vakantie aan de Belgische kust met 4 kids was ik blij om weer terug thuis te zijn...Echt ontspannen lukt mij toch niet echt als je 4 kids hebt...
Eenmaal thuis was het eerst de beurt aan het wasmachine om te werken ("slechts" 8 machines....) En dan maar strijken...
En toen ik eindelijk bijgewerkt was kon ik mijn geliefde naaimachine eens bovenhalen. Samen met mijn 2 meisjes hebben we een cadeautje voor de papa gemaakt.... De meisjes waren zo blij dat zij op het pedaaltje mochten duwen, veel gelachen en een mooi resultaat.  Gemaakt uit een restje van het legerstofje zo kan hij dit portemonneetje perfect op het werk gebruiken ;-)
Een klein portemonneetje voor kleingeld, een sleutel en nog wat kleine prulletjes

Een klein zakje vooraan met velco, ik ga ook eentje voor mezelf maken en denk dat ik dan een drukknoopje ga gebruiken (ik zou een echte knoop willen maar durf me niet te wagen aan een knoopsgat maken)



De meisjes hebben een mooie zon getekend ( 't is precies lang geleden dat ze nog een zon gezien hebben want deze is bruin....) en in de zon leuke kribbels....En de mama dan maar het portemonneetje ingepakt he
:-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten