woensdag 25 januari 2012

Mini-laptop en breiwerk

Op dinsdag heb ik 2 leerlingvrije uren, ideaal dus om agenda te maken, werkblaadjes te maken en opzoekwerk. Niet dus...Als sinds het begin van het schooljaar vraag ik om mijn computer in de klas in orde te maken, maar helaas lukt dat niet, dus daarop kan ik niet werken en op de laptop van school krijg ik geen internet.... Niet werken dus tijdens die 2 uren maar wel klagen en zagen dat ik niets kan doen. Nu was mijn ventje dat beu en zei: Ga maar naar "den aldi" en haalt u  zo ne mini-laptop, makkelijk mee te nemen en ideaal waarvoor ge het nodig hebt.
Dus ikke deze ochtend naar "den aldi" en tada!!! Een laptop even groot als mijn 2 kleine handjes naast elkaar...Maar hij doet zijn taak, nu alleen nog zoeken waarom ik hier geen foto kan invoegen nu...



Ondertussen is onze school een brei en haak-actie gestart. We willen op dikke-truiendag een  meterslange sjaal rond de school binden. Hopelijk zijn het niet alleen de leerkrachten want we zijn slechts met weinigen die kunnen breien en haken en doen de ouders ook mee...

1 opmerking: