maandag 2 januari 2012

Opmerking van manlief!

Vastbesloten mijn goede voornemens tot een goed einde te brengen heb ik vandaag hard gewerkt. Afwasmachine leeggemaakt, droogkast leeggehaald en was opgevouwen en weggehangen, gestofzuigd, met nat den beneden gedaan, met de meisjes gespeeld, mijn handtas uitgemest en dan ineens ook 2 rommelkasten opgeruimd, eten klaargemaakt, afwasmachine terug volgeladen en alles wat er niet meer inkon afgewassen, kids in bad gestoken, vuilnis weggebracht, bezig geweest aan mijn werk voort school. Ik heb dus vandaag geen seconde neergezeten...
Nu de kids in bed liggen dacht ik dus dat ik eindelijk van mijn vakantie mocht genieten, ik zette de computer op en legde mijn haakwerk (mijn deken) naast me klaar in de zetel. Ik zuchte en zei tegen manlief: het begint er toch goed uit te zien he,mijn dekentje! (keifier!!!) Reageert hij heel koel en zegt: en wanneer gaat ge dan strijken????? En dan vertrok hij om rustig met de hond te gaan wandelen.
Dacht echt dat ik ook vakantie had!!!!Blijkbaar niet. Nu ga ik dus niet strijken, maar rustig voor de tv haken. Strijken dat zal iets voor morgenvoormiddag zijn en afwasmachine leegmaken, droogkast leegmaken, was opvouwen en weghangen, eten klaarmaken, .... Alles gewoon van voor af aan. PFFFFFF denk dat ik mijn goede voornemen om het huis gezellig te houden (lees: constant opruimen en stofzuigen) niet lang ga kunnen volhouden.... En hoe ga ik dat allemaal doen als ik terug hele dagen voor de klas sta???????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten