maandag 23 januari 2012

Raad nodig

Op school kreeg ik een vraag: Maak jij nog leuke tasjes? Kan jij een rekentas maken voor mijn klas? Er moeten een paar gezelschapsspelletjes inkunnen.

Nu ben ik aan't surfen geweest om een leuke schoudertas te vinden, groot genoeg maar ook niet te groot want ze moet gedragen kunnen worden door 9-jarigen.
Denk dat ik wel iets leuks heb gevonden, maar nu zoek ik nog leuke stofjes. Zou graag 2 verschillende willen, ze mogen niet te meisjesachtig zijn, maar zeker ook niet te jongensachtig. En stevig natuurlijk!
Iemand een leuk idee (stofjes en patroontjes mag ook)

Ben ook op zoek naar iemand die leuke fimo kralen kan maken voor mij...

1 opmerking:

  1. Ik zou jeans combineren met een leuk katoentje (bij vermiljoenshop.be hebben ze er nu hele leuke in solden).

    BeantwoordenVerwijderen