zaterdag 26 november 2011

Clutch

To Do lijstjes zijn er om langer te worden en sommige dingen blijven er gewoon eeuwig opstaan en raken nooit af, alle bij mij toch...
Deze week al 2 dingen van mijn lijstje afgewerkt




De toilettas voor een collega!  Ik kreeg vrij spel over de stofjeskeuze, wel leuk maar bang afwachten of ze het wel leuk zou vinden. Ze vond het leuk, dus zeker geslaagd!










Ook voor mezelf heb ik een ritstasje gemaakt, het werd de clutch van Elisanna. Een leuk stofje dat ik te pakken heb gekregen via een collega, knoopjes zelf gemaakt (eerste keer en zeker niet de laatste keer). Alleen liep er iets mis aan de onderkant links en rechts. Weet niet hoe het komt????? En ook aan de rits links en rechts klopt het niet helemaal. Al bij al ben ik wel heel blij met het resultaat en het is dan ook dadelijk in gebruik genomen...

1 opmerking:

  1. dag juf nyny! wat je juist hebt fout gedaan aan de onderkant, is natuurlijk zo moeilijk te zien. De neepjes moet je mooi naaien, lijn op lijn als je ze dubbelplooit, dan krijg je vanzelf een mooie ronding onderaan. Ik heb bij de handleiding een foto gezet waarop ik een beetje probeer te tonen hoe je die neep juist plooit (van hoek naar de ran, lijn op lijn). Die hoekjes aan de rits, daar moet je echt wel wat aan 'duwen' om die er mooi uit te krijgen. Ik doe dat meestal met een haakpen. Ik zie dat het bij de toilettas hierboven wel gelukt is, het is eigenlijk net hetzelfde systeem. Als je nog vragen hebt, stuur me maar gerust een mailtje hoor! Lieve groeten, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen