woensdag 16 november 2011

De lange stilte in mijn bloglandje...

Het is hier heel stil geweest de laatste tijd, maar ik heb zeker niet stilgezeten...
Voor een lieve collega heb ik een portemonneetje gemaakt (helaas geen foto van, maar kijk maar eens rond in mijn berichtjes, je zal wel ergens een mannelijk en een vrouwelijk modelleke vinden...)
Voor een lieve collega heb ik een pamperzakje (jawel, deze keer lukte het wel!) en een zakdoekhoudertje gemaakt

En dan heb ik voor de vriendin van mijn dochtertje een grote toiletzak gemaakt (voorwaarden: er moesten zwitsalflessen in kunnen, tandenborstel, tandpasta, kam, rekkertjes,.... Alle hij moest dus megagroot zijn)
Nu nog een stoere pamperzak maken voor een oude schoolvriendin en voor een collega heb ik een hele waslijst dat ik nog moet maken....(rugzakje, zakdoekhoudertje, brillenzakje)

2 opmerkingen: