zondag 20 november 2011

Werken op bestelling

1 pakje op de post( pamperzakje), 1 ligt hier afgewerkt klaar om te versturen (ook een pamperzakje) en 1 ligt klaar om morgen af te geven.. Alhoewel ik met dat laatste niet zo gelukkig ben. De vraag was om een sleuteltasje te maken zoals je kan kopen op de site van Annamarieke. Ik had al eens zo eentje gemaakt voor mezelf en dit was niet zo goed gelukt maar ook niet mislukt. Nu dus tweede poging, had nooit gedacht dat ik met zo een simpel projectje zoveel mis kon doen. Ik vind het niet goed, teveel kleine foutjes en slordig ook...
Oordeel zelf maar:

Mja niet goed he! Ik ga morgen wel zien of ik het ga afgeven of niet.
Ondertussen blijven de bestellingen binnenlopen... Moet nog steeds 3 dingen maken voor een collega haar zoontje, ondertussen heeft nog een andere collega een toilettas besteld (en heel fijn, ik heb vrije stofkeuze!)

Aangezien ik op woensdagen niet voor klas sta ga ik deze uurtjes besteden aan mijn naaimachine en mijn bestellingen, toch mooi zo een zakcentje erbij. (maar voor het sleuteltasje durf ik geen geld te vragen, ben echt niet tevreden...)

De dingen die ik voor mezelf wou maken moeten dus nog eventjes wachten, de collega's gaan voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten