vrijdag 18 november 2011

jaja 30!!!

Een paar weekjes geleden werd ik helaas 30... Mja ik was niet zo happy om geen twintiger meer te zijn.
Van mijn lief ventje kreeg ik mooie juweeltjes en daarmee dacht ik dat de kous af was.
Niet dus!!!!!! Ventje moest gaan werken, dus ik wou rustig in de zetel met een glaasje wijn. Mis!!!!! Opeens stond manlief met een babysit in huis en moest ik mij terug omkleden.... Op weg naar restaurant dacht ik, ook weer mis... Een leuke surpriseparty was er georganiseerd voor mij!!!!!
De feestlocatie
Ik was geblinddoekt en eens binnen wist ik nog steeds niet waar ik was, goed wetende dat deze feestzaal op de hoek van mijn straat ligt....

Mijn ventje hard aant werk in zijne werktenu

MMMMM lekkere broodjes


Mijne fiere pa!!!!

Ons mama die eigenlijk niet op hare knie mocht steunen

Vrienden van lang vervlogen tijden! Amai heb ze toch gemist zenne!

Vriendin van nog langer verlogen tijden!! Anneke we moeten er echt is werk van maken he!

Een lieve collega en ook een toffe vriendin!

En de rest van de foto's bespaar ik jullie!

2 opmerkingen: