woensdag 21 december 2011

Breien

 Ik heb al hobby's genoeg. Lekker lezen in mijn bed, achter mijn naaimachine zitten en haken voor de tv. Ik heb nu al geen tijd genoeg voor al mijn hobby's, dus geen plek meer voor een andere hobby. Ik had nog zo gezworen dat ik nooit ofte nimmer ging breien... Helaas dacht mijn lieve collega en vriendin daar anders over. Zij wou weer aan het breien slaan en samen gingen we op zoek naar een leuk patroon voor een sjaal. Onder de middag ging ze haar benodigde materiaal halen en ja hoor, ze had alles dubbel mee en ging het mij leren... Ik kon het niet weerstaan en vol geduld heeft ze mij geleerd hoe ik steken moet opzetten, rechten en averrechten moest breien. Nu zijn we een beetje een wedstrijdje aant houden over wie er het eerste klaar zal zijn... Ik moet zeggen, het bevalt me wel dat breien. Zo erg zelfs dat ik al aant rondgluren ben geweest om andere dingetjes te maken... Maar eerst mijn sjaal afwerken, en dan mijn haakprojecten afwerken...

Foto volgt morgen wel, want door de staking hebben we tijd om samen wat verder te breien...

Bij deze: Barbara bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten