donderdag 29 december 2011

Dank u Brit!

Op een rustig dagje lag er opeens een pakje voor mijn deur! Ja hoor het was de give-away die ik gewonnen had bij Brit. En nee, ik heb er niet 1 gewonnen maar 3!!! Brit,dank je wel ze zijn zeer mooi! Omdat ik het jammer vind om ze enkel te zien met Kerst heb ik besloten om ze na de vakantie mee naar mijn klas te nemen en ze daar een mooi plekje te geven.
By the way Brit, ben je ze persoonlijk komen afleveren? Je had gerust eens mogen aanbellen dan had je zeker een kop koffie gekregen....

Ik wou deze week bij een vriendin langsgaan om samen achter de naaimachine te kruipen maar helaas kwamen de plannen van manlief ertussen... Dus wou ik gewoon rustig thuis naaien, maar na de zoveelste mislukking heb ik besloten om even het machineke te laten rusten. Ik ga nog wel op zoek naar leuke ideetjes, stofjes, ... maar las een naaipauze in en ga me voorlopig op het haken toespitsen.

Mijn eerste breiwerkje is ook af! Een rolsjaal (of hoe noemt ge zo ne ronde sjaal...?) Foto volgt nog wel.

Zoals gewoonlijk heb ik nu ook een To-Dolijstje gemaakt... Waarschijnlijk zullen er dingen opstaan die er eeuwig op zullen blijven staan...

1. Mijn granny-stripe deken afwerken (en ben bijlange nog niet halverwege)
2. Driehoeksjaal
3. Poncho
4. Een slinger met witte bloemen (voor in de klas)
5. Een granny square deken
6. Een deken met zigzagpatroon
7. Een mand met bloemen erop (een mooie om al mijn wol in te bewaren, alle als ik er over heb)
8. 3 gekleurde bloemenslingers of hartjesslingers om aan de meisjes hun slaapkamerdeur te hangen

Hmmm, nu ik dit zo zie zijn er veel dekentjes bij (en dat zijn serieuze projecten), zal weer een werk van lange duur zijn...
En van veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wol.... Wie er dus kan missen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten