woensdag 14 december 2011

Leuke Give-away bij *Brit*

GIVE-AWAY: Setje kerstengeltjes!

Want laten we wel wezen: een weggever mocht nu eindelijk wel een keer gebeuren. En wat is op dit moment meer gepast dan een kerstversiering voor de boom? Deze kerstengeltjes (grootte ongeveer 8cm) zijn gemaakt uit vier kralen en een stuk gekleurde aluminiumdraad, met een lintje voor het ophangen.

Wat moet je doen om mee te dingen?
  1. Je laat een reactie achter op dit bericht, waarin je me vertelt welke kleur je kerstversiering dit jaar heeft, zodat ik bijpassende engelen kan maken. Traditioneel of funky; het kan allemaal.
  2. Wie zelf een blog heeft en deze give-away hierop aankondigt, krijgt een extra kans. Vermeld dit ook in je reactie, zo kan ik je stem tweemaal tellen.
  3. En voor de aardigheid: word volger. Dit vergroot je kansen niet, maar maakt mij wel erg blij :-)
Ik zal twee setjes van drie engelen weggeven, dus twee van jullie vallen in de prijzen. De beslissing valt op vrijdag 16 december. Dit wil zeggen dat je je stem kan uitbrengen tot en met donderdagavond.

Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten