woensdag 7 december 2011

Cadeautje van Pluisje, fototoesteltasje

Vorige week kreeg ik een briefje in mijn bus van de vriendelijke postbode die me meldde dat er een pakketje op me lag te wachten.
Deze ochtend vol ongeduld het pakje gaan halen en wat zat erin? De give-away die ik van Pluisje had gewonnen:
Een foto van het totaalpakketje
 Eventjes ook alles in close-up:






Schoon he!!! Nog nen dikke merci Pluisje!
Heel de voormiddag nagedacht wat ik met dat lekkere stofje zou kunnen maken: een slaapkleedje of pyjama voor mijn meisjes?Een bloesje?Of zelfs een rokje?


Ook deze avond heb ik niet stilgezeten, een collega vroeg een tasje voor haar fototoestel en dit is het geworden (nu maar hopen dat haar toestel erin past)


Het patroontje komt van sew-mad.blogspot.com

Ah ja, mag ik jullie eventjes iets vragen? Een vriendin van mij is een beginnend blogster maar zeker geen beginnend naaister, ze zoekt wat volgertjes want dat maakt het schrijven toch wat leuker.
Neem een kijkje op: dinnekecreatief.blogspot.com

Nu kruip ik nog wat met mijn haakwerk in de zetel terwijl ik lekker tv kijk naar wat IK wil! Eigenlijk vind ik die avonden alleen thuis zonder manlief eigenlijk niet zo erg (moet hem dus zo geen schuldgevoel aanpraten!)Zo kan ik naaien zonder dat hij lastig wordt dat hij de tv niet hoort, zo kan ik haken en heel de zetel inpalmen met wol,...

2 opmerkingen:

  1. Wow zo super jouw pakketje...en weer heel leuk het fototasje.

    Merciekes voor je lieve oproep, dat is plezant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat het pakje goed aangekomen is!!Veel plezier ermee..

    BeantwoordenVerwijderen